Söndagen 18 April.

Goddagen gott folk! Lite bättre humör nu när man fått sova lite :P haha..

Fredagen spenderades som sagt hos Fegge och vi satt och drack här, spelade lite kort spel och ditten & datten tills dess att vi skulle sova. Snaaark.

Vaknade ganska så sent i lördags, masade oss upp vaknade till liv sen begav vi oss till Hyllinge och sen vidare till Bjuv och hem till Martin & Ame. Satt och drack lite, spelade xbox och sen lite mer drickaspel. Drog vidare hem till Natta en sväng sen tog vi tåget hem vid halv 2 tiden. La mig i sängen men kunde inte somna i vanlig ordning så tog täcket och satte mig i soffan och sen va det playstationspelande hela natten, mucho fun (:

La oss, snaaark. Vaknade inte allt för sent idag, gick upp och sen var det igång med VM-spelandet igen för grabbarna. Sen var det dags att gå till Netto och handla och nu sitter jag här medans killarna spelar playstation och snart blir det mat. Gott känner att jag är en aning hungrig men får nog börja äta mitt apelsinkrokantchoklad, gotte. hehe.

Imorgon väntar AM och dit ska jag även på torsdagen mer än så vet jag inte yet. Men får väl veta det imorgon I guess. Nej nu har jag inte så mycket mer att tillägga och jag hade tänkte joina putte i soffan så ha de bra allesammans så hörs vi på nytt när jag är hemma igen (:

Take care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0