Torsdagen 15 April.

Jag kan vara lite söt ibland iallafall. Har inte mer än 3 sms kvar på mobilen så jag skickade iväg ett långt meddelande på FB istället till min kära nattuggla. Dock något personen får se när den kommer hem. 


Sen letade jag efter sms-sidor på nätet och skulle logga in på en där min mail var reggad, dock helt konstigt nr inget jag känner igen sen ser jag i sms-arkivet att senast jag skickat iväg någt var 2005 så kanske inte konstigt jag inte kände igen nr'et haha. Skicka gratis SMS här! <-- In & regga ni också, ni får 3 gratis sms bara av att registrera er på sidan & det kostar ingenting (Desiree tänk inte ens tanken, du är för liten.)

Nåväl, nu ska jag isäng & kolla på Veronica Mars, tjingeling & godnatt! (:
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0