Torsdagen 8 April.

Morgondagens planer gick i stöpet, dagens planer blev inte av för jag orkar verkligen inte. Nu för tiden är jag så sjukt trött hela tiden, sen på nätterna kan jag inte sova. I hate my life and I wanna die , i dont get my nightsleep. (nej ta inte det på allvar jag bara fick Iphone låten i huvudet och den går som första meningen).

På lördag ska jag iallafall festa tillsammans med Sandra & Pernilla (och en hel del fler folk senare). Det ska bli kul för det var längesen, jag saknar de men festandet är jag egentligen inte alls sugen på. Det har blivit för mycket och jag kommer trappa ner på de innan sommaren kommer och sen blossa upp som en blomma på sommaren igen. För jag känner ingen glädje för att supa, jag gör det endast för att va social med folket som vill festa.

Men jag har bestämt att lördag kommer bli en rolig kväll, sen får vi se vad som sker framöver gällande drickan för när jag får mina pengar från AF så ska de inte gå till massa alkohol, de har jag inte råd med. Har andra viktigare saker att slänga pengar på..

Nåväl, slänga mig i sängen och decka? well that's not gonna happen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0