Want my money.

Om cirkus två veckor har jag väl fått pengarna från AF, ska iallafall lämna in mina papper till min coach denna veckan så hon kan skriva på sen skickas det och inom två veckor ska man ha pengarna på kontot så det gillas strongt.

Det första jag ska spendera mina pengar på är:
- Puttes present för han fick aldrig någon när han fyllde år, men den som väntar på något gott... (;
- En bikini eftersom det känns som denna sommaren kommer bli en strandsommar, förra året besökte jag inte stranden en endaste gång enbart Bälinge once men det räknas inte haha..
- Påfyllning på telefonen så jag får gratis sms.
- Sommarskor & kanske något sommarplagg.
- Påbörja betalningen av mitt förra klädpaket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0