Efter en lång resa, äntligen hemma!

Flyget fick inte lyfta förän efter 30 minuter för något med kö på vilka flyg som skulle lyfta osv. Men tillslut var vi uppe i luften, kom inte in till någon gate så fick åka buss in till terminalen. Hämtade min väska och sen ner till tåget. Det tåg jag trodde jag missat var så försenat så jag matchade de. Hoppade på, men pga förseningen så fick jag bara åka till Malmö centralstation och vänta en halv timme på det tåg jag egentligen skulle tagit om jag inte hunnit med de första. VÄNTA VÄNTA VÄNTA.

Tåget kom, jävla massa folk som skulle på så alla typ rusade. PUH. Hoppade på och satt och kollade klockan hela tiden, 16 över kom jag till Hlm så hade 5 minuter på mig att ta biljett och hitta tåget, gick lätt som en plätt. På tåget, av efter tjugo minuter och in i bilen.

Så fort jag satt mig i bilen och öste musik fick jag lust att festa, vilket förvånade mig. Men äntligen hemma och absolut skit trött. Hade tänkt göra mat, super hungrig! Så på återseende :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0