En spetsad lugnkväll.

Bestämde mig för att hemma är bäst, finns inte suget där och man ska tvinga sig på det så kommer det inte att bli bra. Så för allas skull så blir jag hemma, men spetsar till vardagen med att gå över till nextdoor lite då & då.

Dom firar ju som sagt sin 1åriga bröllopsdag så har nyss kommit hem därifrån. Åt god mat och skrattade och diverse saker så tänkte att jag ska va hemma en stund. Försöka bli pigg, vilket verkar omöjligt. Sen gå över där då & då när jag känner för det. Ja det känns som det bästa alternativet för mig.

Trevlig helg alla (:

Kommentarer
Postat av: Fabiansigrun

Good web with cool info. Thanks.

2011-03-01 @ 08:58:52
URL: http://fabiansigrun.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0