Första kärleken.

Dom säger att den första kärleken är den starkaste, eller något åt de hållet. Jag tror inte att jag vill hålla med och jag har inte ens hittat min andra, vet inte om den första ens svalnat men det ända den lärt mig som jag inte visste innan jag gav mig in i det är hurdan min nästa kärlek inte ska vara.

Mitt minne är lika med noll och våra månader tillsammans är som bort blåsta. Jag minns bara dom saker jag stör mig så otroligt mycket på vilket gör att jag inte ens vill titta på dig. Finns ingen jag irreterar mig på som dig. Lätt att säga att jag inte bryr mig nu, men när man ser dig långt ner i halsen tre på någon annan tjej så hugger det till i magen, men det är för att jag en gång brytt mig. En gång är ingen gång. För jag vill inte ens vara din vän, för till de behövs sanning och tillit men det finns ingen sanning hos dig och ingen tillit hos mig så no match helt enkelt. Jag klarar mig jävligt bra ändå, om inte bättre.

Jag är säkert hård men jag har mina anledningar till det, tyvärr. För en gång var jag väldigt kär, men nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0