Godkväll.

Ska upp klockan 5 imorgonbitti och köra till jobbet 5.30 så jag tror att det är dags att krypa ner under täcket och sova några timmar. Imorgon ska jag på de där med att leta flyg igen. Dock fått tipset att ta tåget till Kastrup direkt från Hässleholm så behöver inte min pappa köra så långt, det är bra att ha en faster som åker till England ibland så man kan få tips om hur man ska göra (:

Men som sagt så är det sängdags nu, ska små titta på SATC 2 innan ögonen stängs för natten dock. Så godkväll mina söta (:

Kommentarer
Postat av: Hermannanja

Nice security code. Does it work?

2011-06-17 @ 11:35:46
URL: http://hermannanja.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0