Godmiddag.

Varför är det alltid så att man kan vara ganska så vaken innan klockan ringer, man ska envisas med att ligga kvar tills klockan ringer iallafall och när den gör det har man hunnit bli trött igen. Så irreterande, och varför lär jag mig aldrig?

Sitter här och väntar på att min lasagne ska bli klar, det är en halv timme kvar typ, om inte mer så jag har en hel del minuter att vänta in. Slänga i sig maten, göra en lunchlåda? - Känns vuxet det också (; sen packa ihop sig och åka till jobb, jo jag har allt planerat hehe.

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0