Hungrig like hell.

Men det är klart att jag har sparat mig hela dagen för att jag vet att ikväll är det kräftor & räkor som gäller och det är ju så himla gott!!! :D Men klart, snart kan jag inte hålla fingrarna borta från ätbara saker för magen sugs liksom inåt av hunger. BAH! Kommer kränga som fan sen (; wääääh all mat till My!

Har varit iväg och handlat lite med mamma & pappa, dels till kvällen och sen lite färdgodis till imorgon & strumpbyxor, det är alltid bra att ha även om jag typ inte har med mig något strumbyxbärande till min resa men iallafall :P

Nej måste checka packningen, kolla vad som saknas och så vidare. Känns skumt att allt fick plats i den rosa väskan och handbagaget typ är helt tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0