Lillebror time i bild & ord.

Så det började med att vi hoppade in i mammas bil, ja wow jag valde att ta hennes bil :O


Efter en hel del rännande på Väla och avslut på Familia för att jag skulle köpa lågskor så bjöd jag på lite fika. Härligt att spendera tid med lillebror faktiskt. Vi kan ha ganska så roligt (:

Dagens kap går till dessa skateskor för enbart 69kronor på min älskade sko affär Deichmann.

Ännu ett par skor från min älskade affär Deichmann, 129 kronor.

Spets linne från Gina Tricot, 129 kronor.

Simpelt lila linne från H&M, 49,5 kronor.

Blå/vit prickigt tubtopp linne från Gina Tricot, rea 49 kronor.

Dagens dyraste gick till en svart ögonskugga på kicks för 140kronor :O
Köpte även en Lila/Beige cardigan från H&M för 99kronor.

Kommentarer
Postat av: myrann

Svar: Känns så just nu.. orkar inte med det. Kiss kass i mitt huvud.



Men tack för fina ord :)

2010-08-09 @ 22:10:52
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0