Recension - Eclipse.



Bella och Edward är nu återförenade i Forks, men är Edward det slutgiltiga valet? Medan Bella slits mellan sin kärlek för Edward och sin vänskap till Jacob så närmar sig datumet för hennes förvandling till vampyr med stormsteg. Samtidigt börjar det ske en rad oförklarliga mord i den närliggande staden Seattle... (KÄLLA.)

Jag är en Twilight älskare, jag såg första filmen och var fast. Köpte alla böckerna och läste fram till mindre än halva sista boken sen fick jag lägga det på hyllan för mitt huvud spelade mig ett spratt och allt jag drömde om var vampyrer och grejer. Såg andra filmen och blev besviken för att den missade så mycket som hände i boken, filmen var förkort helt enkelt.

Nu hamnade vi på tredje filmen och jag fick en film med halv kass kvalité men ändå älskade jag den. Kanske för det var längesen boken lästes kanske inte men denna är kickar tvåan såååååå mycket och kanske till och med så att den kickar ettan jag vet inte men tvåan var medelmåttig. Dessutom så fick den med så mycket av handlingen från boken , vad jag kan minnas iaf. Well, den var bra! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0