Tiden har gått fort.

Va bara två linjer igång idag och båda med skak så jag var rädd att jag skulle somna på jobbet vilket jag inte hade tid med och inte gjorde. Hade Vickie bredvid mig halva tiden vilket var gött för då bara skratta & snacka man hela tiden. Sen tycker jag en del av dessa på detta skiftet är väldigt härliga så tiden sprang bara iväg fram till 1 sen ville man hem & kolla klockan lite mycket :P

Donken med Vickie och nu är jag hemma och skönt är det. Fått mitt fina väder men sola känns inte så lockande ändå för tror nog det är för kallt iallafall. Blir powernapa istället, senare eller så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0