Tisdagen 24 Augusti.

Jag håller verkligen tummarna på att jag inte är påväg till att bli sjuk för jag behöver verkligen mina timmar nu efter ledigheten. Känns så kasst att behöva känna såhär efter två veckor av ledighet.

Fast ont i halsen sitter mest i på morgonen tack & lov, men huvudet spökar igen, haft huvudvärk nu tre dagar i rad fast absolut bara huvudvärk så ingen migrän tack & lov igen. Så så länge det bara rör sig om det funkar mina huvudvärkstabletter förhoppningsvis. Redan tagit dagens dos, jag som inte gillar att äta piller..

Nej ska hoppa ner under täcket igen och försöka sova lite till, även om huvudet spökar och jag rullar runt mest så måste jag få fler timmar. Så godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0