Vi har något gemensamt.

Jag vill också bli kär igen.


På ett sätt vill jag det iallafall. Fast samtidigt håller jag på att bygga upp mig själv igen, och det är påväg att bli det bästa någonsin. Jag är bättre. Jag mår bättre. Jag har det bättre. Tummen upp på att vara singel och inte behöva vara beroende av en annan människa. Fast ändå är det så mysigt att ha någon. Fast klart, det kan man ju fixa ändå men ja ni förstår nog vad jag menar.

Jag pratar bara om mig nu. Trots ett oavslut så har jag grävt ner allting. Gömmer det. Det finns inte. Nu är det bara jag och jag är bra nog på mitt eget sätt med en hjälp av mina vänner. Så tacksam för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0