Jag är negativ.

Vilket i stora drag betyder att jag behöver mat i magen. Eftersom det dröjer ett tag tills maten är done så tänker jag gå ut i köket och hämta min dipp från kylen. Vattnas i munnen bara av att tänka på att mumsa i sig gotte. Jag tror jag är ätoholic, jag älskar mat. Att äta. Sen sötsaker efter maten är ganska stort tvång.

En plan på att slippa betala bensin, äta tills jag rullar fram och inte längre behöver någon bil för att ta mig till ställen. Jo, världens sämsta plan faktiskt. Tänk uppförsbackarna då, dom orkar man sig aldrig upp för -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0