Jag har absolut ingenting att må dåligt över.

Jag har ett jobb som jag i vissa stunder trivs med så otroligt mycket, för vissa dagar är så roliga att jag längtar efter morgondagen i samma spår. Vissa stunder har man såklart inte samma energi men då tar man sig igenom utan gnäll iallafall. Visserligen kommer det ett uppehåll i min inkomst källa men jag ser inte ner allt i det negativa utan ser hellre på det vis att det snart är dags att packa kakor igen.

Jag har vänner som är så otroliga som står kvar vid min sida fast jag på sista tiden lagt ner all min energi på jobbet istället för dom. Vilket visserligen gett mig dåligt samvete men jag hoppas såklart att dom förstår och att när jag nu är ledig några veckor + , så har jag ju antagligen mer tid att ge er (:

Jag har ingen i min närvaro som drar ner mig. Jag har inga jobbiga tankar som förföljer mig var jag än går, snarare att jag känner att jag är på en ny väg. Där jag gärna fortsätter rakt fram och ser vart den leder mig någonstans.

Jag har en tid framöver mig att ägna åt betydelsefulla saker, sen när jobbet tar fart igen så har jag nya planer som ska införas. Några kommer ta mig till platser jag inte varit på förut och förhoppningsvis även få mig att växa som person ännu mer.

Jag kan bara se positiva saker framför mig, och skulle annat uppenbara sig så blundar jag för en stund.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Då måste det kännas bra att vara du...

2010-12-12 @ 13:19:07
Postat av: mysaan

Ja för det mesta (:

2010-12-12 @ 13:19:43
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0