Jag imponderas inte av "brunstiga" killar.

Det var fest och en person var alldeles för full, kunde inte ens stå på sina ben. Jag sa 'om du inte sätter dig ner så åker du ut härifrån'. Vips skulle nästintill alla killar ge en hjälpande hand. Killen välte mer och snubblade. Han åkte ut.

En kille skulle väl imponera och brusade upp som en brunstig tjur och skulle gå på. JAG KAN SJÄLV. Jag behöver inte någon kille för att reda ut det som står i vägen för mig. Jag har egna armar och kan dra ut problem själv. Jag blir inte imponerad över dom som brusar upp och verkligen ska ut och bråka. Killen var alldeles för full för att stå på sina egna ben. Han behövde ut, inte få folk på dig, efter sig what ever. En ledande hand ut, det kunde jag ge själv. Fast jag är en tanig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0