Julen är över.

Min storebror kom hit igår så det blev en mini julafton. Det åts julmat på nytt och kollade på tv gjorde vi också. När pappa körde och lämnade syrran i byn så handlade han även hem chips och dipp och sånt gott så det blev lite kränge på nytt.

Idag har jag skrattat lite åt min lillebror, därför att han var ute igår. Krogen för första gången, men att han var liksom hängig och sliten från gårdagen gav mig glädje för jag kände inget sådant. Visserligen mår jag illa stundvis men det har ju inget med alkoholintag att göra så därför fann jag lite glädje i de.

Min storebror har precis åkt hemåt så nu vill jag säga att julen officiellt är över för oss. Jag hoppas att ni alla haft en mysig jul och får en god fortsättning och allt de dära. Nu inväntar vi bara det nya året sen är kalabaliken över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0