Lördagen 11 December.

Igårkväll när jag höll på med bilderna i mitt slöa program så blev jag otroligt trött. Jag la mig och vila i sängen medans sidan laddade. Somnade i en minut. Gjorde vad jag skulle i programmet, väntade på att det skulle ladda och la mig i sängen och dog lite igen. Bestämde mig för att skita i datorn resten av natten. La mig och somnade .

Vaknade ett antal gånger under natten för att se mobilen så jag inte missat syskonens samtal. Vaknade tillslut av att lillebror ringde och då körde jag ner i regnslasket för att hämta han och syrran. Kallt i väntan men sen kom dom. Körde hem. Fick en kram av lillebror när jag höll på att ta av mig skorna; tack för att du hämtade oss, jag älskar dig men mest för kläderna. Hihi, han är så söt ibland (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0