Nej jag har inte mens.

Jag kunde bara inte parkera bilen. Pappa sa att jag nog skulle ta och lämna tillbaka mitt körkort. Och jag tycker nog att dom ska ta och skotta infarten så man kan köra in utan att slira runder och va rädd för att träffa bilar, hus och allt annat. Så jag lät bilen stå nästan ute på vägen för jag fick motorstop ): snyft.

Men underbara pappa fixade smeten. Han gick ut och så körde han rätt bilen. Självklart utan problem. Men jag skyller på att jag fortfarande har mitt körkort på prov. Parkera is not my thing, speciellt inte med hundra kg snö ivägen.

Men nu är jag glad igen. Och nu ska jag inta mat då jag inte fått mat i magen sen jag körde hemifrån. Är lite små hungrig om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Brageleila

Great Site thanks

2011-02-03 @ 10:48:18
URL: http://brageleila.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0