Onsdagen 15 December.

Godmorgon. Då var det dags att stiga upp, göra sig i ordning för jobbet ännu en gång. Mår smått illa men eftersom gårdagen klabbade så inåt så blir det inget hemma pill för min del. Jag ska till jobbet. Efter att jag kört mot Nathas håll så ringer jobbet, dom har fixat och behöver dig. Ja jo jag kan tyvärr inte är inte hemma. Hade dom ringt en halv timme tidigare eller något så hade de gått. Blir irriterad, men visst inget dom kan göra något åt.

Fick en helt underbar dag tillsammans med Natha istället. Vi stack in till stan och tog en fika på tre timmar. Väldigt underhållande och mycket mycket snack. Sen åkte vi hem till henne och käkade lite mat och kollade tv. Klockan blev mycket och jag fick köra hem, såg ett stjärnfall i ögonvrån och det var mer speciellt än när folk såg 21st på 40 minuter så de så (;

Och nu ska jag göra vid mig sen bär det ner till byn för att handla lite mat och grejer. Snart fredag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0