Att älskar eller inte älska.

Det är en sak som diskuterats. Om man tycker om någon mer än tycka om men inte riktigt nått upp till Ä-ordet vad gör man då? Det är en svår sak.

Själv har jag aldrig fått chansen att säga det förutom till familj och vänner såklart, men jag gillar inte när man tjatar ut det eller när man delar ut de som om det vore morgontidningen. Även om man ska visa & förklara att man tycker folket i sin omgivning ska det inte gå till överdrift så att orden tappar mening.

Nej alltså vissa saker är svåra, vad jag bara måste tänka på är att inte luras in i det. Med tanke på att allting är nytt för mig får jag inte tro att jag gör något jag inte gör bara för att det känns som något jag aldrig varit med om förut. Dock är jag väldigt mycket kär, det kan jag väl erkänna (: hihi.

 

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0