BAH.

Har suttit och lyssnat igenom en del musik på datorn, skrivit ner låttitlar och lagt dom i en ny mapp redo för bränning. Saken är den att jag på något vänster råka förstöra mitt klipp-program och kan inte längre klippa av slutet på låtarna för ibland slutar musiken lite innan låten är slut och sånt är irreterande. Tysta sekunder på en fest gillas inte, iaf inte av mig.

Jennie har varit här en liten runda och vi har snackat lite om sånt nytt som hänt i ens liv. Dock skulle hon hem och äta så nu sitter jag här själv. Ska fylla på kroppen med vätska sen krypa ner under täcket och kolla på SATC. Illamåendet är fortfarande i halshöjd.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0