En kopp varmchoklad.



Lillebror & jag gick ut till andra huset för att dra ström & grejer. Städade undan lite smått också när man ändå va där inne, tar de sista rycket på torsdag. Drog stömmen och kollade lite sånt sen gick vi in igen. Halv bråkade om vem som skulle duscha.

Jag: Åh jag vill ta ett bad.
Lillebror: Jag hade också tänkt ta ett bad.
J: Men jag tänkte de redan igår.
L: Jag tänkte de redan i förgår.

HAHA, alla ska alltid försöka va värre än mig men efter vi varit inne en stund så gjorde jag en kopp varmchoklad istället så gick in till lillebror och sa att han kunde bada ifall han ville de jag hade hittat min värmekälla på annat håll. Dessutom lovade han att elda till imorgon så jag kan ta en längre dusch då istället.

Så värmen är faktiskt påväg in i kroppen nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0