En lugn dag.

Jag vaknade väl en aning försent idag, drömde så konstiga drömmar att jag var för trött för att öppna ögonen när larmet ringde imorse & vidare framåt 12. Hmm, inte så bra kanske men äsch detta var bara en slappe dag iallafall så ingen större skada skedd.

Jag har använt dagens uppe timmar på att tvätta lite, plockat undan och hjälpt till lite här hemma. Men mest har jag ändå bara lyssnat på musik och spelat spel på facebook.

Inväntade pappa för att han skulle handla med sig mat hem efter jobbet men han hade glömt det han skulle ha med så mamma gick över till våra underbart snälla grannar och fick lite potatis därifrån och nu står pappa i köket och ska fixa lax till middag. MUMS! I do love.  Så snart ska jag kväva skriken från magen och ersätta det med dåsiga ögon och matfeber. Så ska jag fortsätta dagen framför datorn och i sängen. Blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0