En mardröm.

Tror att vårt samtalsämne igår när vi spelade gick in i min dröm för inatt drömde jag något om en final och såg Zlatan skjuta bollen mot mål men som oftast gick den utanför. Bollen stutsade till mig och jag skulle visa hur de gick till jag sköt mot mål & zlatan skjuter in den.  Teamwork mig & han imellan, jo en mardröm var de va? För folk som känner mig vet att jag inte är hans fan, snarare tvärtom. Hahah.

Nåväl, vaknade & nu sitter jag här och ska alldeles strax ut och fixa vid lite där ute. Blir nog bra. Hela helgen kommer flöda i god mat för igår käkade vi ju som sagt pizza med grannarna, ikväll blir det tacos med grannarna innan festen börjar och imorgon ska vi fira mig med grannarna och god mat som fläskfilé och sånt mums! Hel helg med god mat och våra kära grannar. Kan inte fira födelsedagen bättre (;

Hörs senare när jag har en lucka, tills dess trevlig lördag! (:


Förra årets firande utgång med Sandra, Frida & Pernilla.


Kommentarer
Postat av: Erlendsigrun

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2010-12-26 @ 13:35:56
URL: http://erlendsigrun.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0