Födelsedagsfesten.

Började ju med tacos tillsammans med grannarna, fett gott och blev som vanligt mätt på en omgång men jag fettar alltid på så mycket så de räknas säkert som två egentligen (; haha.

Nåväl sen blev det lite sura miner från lillebrors håll men det löste sig för han & flickan kom ut och joinade senare. Men det började med att jag , syrran & Jennie gick ut, började spela ölspelet och sen kom Martin, Ame, Tubbse, Koffe & Tom så dom var med & spelade. Lillebror & My kom ut och var också med och spelade sen klabbade de tills sig lite för putte & sällskapet (Weke, Joav & Angelika) kunde inte ta sig från Perstorp för ingen taxi svarade.

Efter lite ringande & grejer så hittade vi Martin som kunde va snäll & skjutsa hit dom. Drog ut och mötte upp dom tillsammans med Jennie, pussade min babyboy sen vandrade vi in och festen var igång.

Tom låg deckad över bordet mest hela kvällen men vi andra hade lika roligt för det. Startade singstaret och jag & Joav sjöng ganska många låtar & jag måste säga att han är en jävel på att sjunga tjejlåtar så hans röst är de inget fel på (;

Bålet var gott & jag drack nästan hela själv. Eller det kändes så för mitt glas var inte tomt en ända gång men klart delade jag med mig & alla tyckte de var gott. Så helt kass smak har man ju inte (;

Så det blev popcorn, chips nötter och sånt shit lite senare. Saken va den att Angelika & Desiree (mina systrar) ville inte va kvar inne i huset för det gick så vilt till att kläder åkte av från dom vuxna i deras spelade. Dom spelade förfest-spelet och där är strippande med och dom är inte dom som är fega av sig. En annan hade ju aldrig gjort de (;

Nåväl, festen var riktigt lyckad och jag hade jätte roligt. Bilder kommer upp senare på FB, själv tog jag bara typ två-fyra bilder resten står lillebror, putte och kanske någon annan för.

Tack alla som gjorde festen till vad den blev (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0