Frusen isbit.

Det är ingen ovanlighet att jag fryser och att jag vill tina upp mig själv i ett varmtbad, men just nu så känns det som ingen har eldat på hela dagen och detta vet jag av ren fakta då jag varit ensam hemma och jag kan inte elda. Vågar inte ge mig in i den leken av rädlsan att jag eldar upp huset. Så försökte få lillebror att elda precis, skulle t.o.m betala han en krona men icke, han ville inte. Taskigt tycker jag!

Mensvärken trycker fortfarande, maten hjälpte inte för jag mår fortfarande illa. Jag är väldigt irreterad och allting sätter sig på mig, jag vill verkligen flytta hemifrån för det känns som jag kommer må mycket bättre då. Vilket jag troligen inte kommer för jag kommer väl känna mig ensamast i världen..

Jag vet fan inte vad jag vill, vet att jag inte vill jobba som kock iallafall. Ändå är det typ dom ända jobb jag söker för jag har nästan ingen annan utbildning så man får ju ta vad man får även om det inte är en gilla gubbe på de.

Åh, detta är ingen bra dag för mig. Inte alls! Ska ta en kopp kaffe och hoppas att jag blir varmare efter det, jag ska också ner under täckena och kolla på SATC så värmen kommer väl krypandes över mig så småning om. I do hope so.

Sen saknar jag såklart putteman också, allting ska vara så himla neggo idag. Inte alls bra, vill bara sova bort detta. Gå i ide tills dess att den äckliga snön försvinner för det är tack vare snödrivorna vid parkeringen som min dag förstördes och gick utför. Vill gråta en skvätt men det tar för mycket energi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0