Happy face.

Saken är biff! Troligen iallafall.. Det är så att jag har haft lite ångest över min dress som ska bäras kvällen innan min födelsedag, den var alldeles för kort och för korvskinnsaktig att visa alla valkar på kroppen är inte min dröm så jag hade ångest.

Hade en tanke att gå som rockstjärna istället men sen har jag ju inget att ha på mig som hade passat till de så den idéen funkade inte heller men så av en ren slump kollade jag på väggen och såg en sak som putte lämnade här första natten han var här och fick en snille idé. Letade upp mina saker från Ayia Napa resan, tog fram ett linne & en kjol . Klädde på mig och japp troligast blir de min dress.

Right now there's a smile on my face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0