I can see the light.

Grannarna kom över och pizzan levererades (läs hämtades) sen satt vi och åt & hade trevligt. Efter maten gick jag in på rummet och satt vid datorn & lyssnade på musik så kom Emelie in och vi stod och dansa på mitt golv rätt som det är blir det bäck mörkt. Jag trodde att Emelie skulle bli ledsen , hade jag blivit om jag var en liten flicka som hon. Men ja ljus & ficklampor tändes ganska snabbt då det inte bara var proppen som gått utan hela OD, senare fick vi veta att Perstorp också varit utan ström så för en gångsskull är det inte bara vi (; haha.

Nåväl, vi syskon spelade iallafall spel och hade ganska så roligt , jag beklaga mig över att jag ville ha ström så vi kunde sätta igång elementen & festen skulle va förstörd. Strömmen skulle säkert va borta imorgon och allt va de var. När vi va så inne i spelandet så tändes allting helt plötsligt.

I kör skrek alla "JAAAAAAAAAAAAAAAA!" och rusade ut ur tvrummet som en hop myror som fått hemmet invaderat. Nej va verkligen bättre än julafton de här haha. Jag & lillebror gick ut och satte igång elementen och tog ut lite saker. Imorgon ska allt fin putsas. Jag ser framemot de, de ska bli roligt faktiskt (;

Trevlig fredagskväll detta ju, tur man inte hade fest idag (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0