Söndagen 21 Februari.

7 days to go.



Så igår efter att grabbarna kom tillbaka från netto så kollade vi på film, dom höll på med musiken och jag spelade suduko sen började dom dricka lite öl, Tobbe kom och hade med sig två cider som jag fick, vi gjorde vid oss lite smått och började sen dricka lite mer.

Vid tio gick bussen till Kvidinge, Emma fyllde 20 så det var fest. Blev dock inte så långvarit pga lite tråkigheter så vi drog hem till Robbin istället. Var ganska så roande och det spelades en massa musik och folk dansade hela natten lång.

Senare på natten kom vår skjuts och vi åkte hem och det blev nattamat sen gick jag och la mig. Snaaark.

Idag gick vi upp ganska så sent och har mest legat och kollat på film hela dagen. Dom skulle egentligen hålla på med musiken idag men tjejen som skulle sjunga kom aldrig så Weke drog hem och jag förblev i soffan. Tobbe kom och joinade oss sen blev det läsk , chips och senare mat.

Körde putte till jobbet och nu sitter jag här. Mår inge vidare så jag ska snart lägga mig i sängen och kolla film eller något sånt. Hoppas att ni har haft en trevlig helg allesammans ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0