Stänga ner musiken.

Japp nu har jag stängt av musiken som jag spelades via datorn, för jag ska fixa något att äta sen hade jag tänkt sätta igång SATC igen för inte har jag sett klart andra säsongen ännu. Har haft annat för mig idag.

Plus att jag haft ett litet besök av Jennie, alltid lika kul. Men vid detta laget vet ni de redan då jag alltid skrivet något om våra stunder tillsammans efter att hon varit här. Nåväl innan hon gick hem stod vi ute för hon skulle röka så jag satt på sittunderlag med jackan knäppt så mycke de gick, blåste snö på mig en hel massa och kallt va de. Jag beklaga mig mest över att jag behövde gå på toaletten så efter hon rökat sa vi hejdå och gick skilda vägar.

Sen dess har jag mest spelat musik och ugglat framför datorn. Finns inte så mycket att göra faktiskt. Men som sagt så hade jag tänkt äta något nu sen lägga mig i sängen och kolla SATC, så så ser min kväll ut. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0