Ut med högtalare, check.

Blandade klart bålet och har suttit och druckit slev efter slev men sen skulle lillebror ut med högtalarna så då fick jag så snällt följa med ut & tog bålet med mig för att ställa de i kylen där ute. Fick in högtalarna, in med bålet, häftade upp sopsäckarna så dom är stående.

Alldeles strax är det dags för mig att hoppa i duschen för att göra mig klär kommer väl egentligen vara de som tar mest tid, allt annat är så gott som klart med x antal timmar till godo. Känns bra detta. Det går i rätt riktning och de gillas! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0