Är jätte hungrig.

Gick och la mig i sängen med filmen Dorian Gray igång, den var inte så lockande och mina ögonlock kändes för att stängas även fast klockan inte hade passerat två så jag kröp längre ner under täcket och somnade tillslut.

Drömt mega konstiga drömmar om att världen gick under. Jag & syrran stod vid ett staket av något slag och en jättevåg kom skrek hon så jag tog henne och höll fast henne med ena armen och höll i staketet med andra. Vi överlevde sen kom en våg till och jag började andas under vattnet så nej jag hade inte överlevt två vattenvågar. Jag hade drunknat..

Sen kom massa andra konstiga drömmar simmandes i huvudet på mig som jag inte ens vill tänka på så mycket. Håller mig till verkligheten istället.

Vaknade nio imorse och hade ganska så ont i min tunga. Gick på toaletten och sen tog jag ett glas kallt vatten och lät vattnet svalka tungan lite sen gick jag och la mig igen. Vaknade när Ange kom in på rummet för att se om jag var vaken, vände mig och somnade om igen.

Vaknade igen vid ja jag vet inte halv två kanske och bestämde mig för att gå upp. Började skölja munnen med munskölj och sen tog jag en isbit från frysen och började kyla ner tungan. Nu mår jag prima, eller ja har gjort de ett bra tag.

Är dock mega super duper hungrig, lovar att de är bara för jag inte kan äta normalt ); Ska bara retas hela tiden, men något måste jag få ner snart innan jag får tinituss av magens kurrande..

Nåväl, hörs senare! Take care (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0