Blondie is gone.

Färgning steg två, efter att vi bakat vår kaka så sköljde vi ur den röda färgen och fönade håret. Tog en cigg och sen gick vi in igen, började gojsa i den mörka färgen ihåret och under tiden de värkte så satt vi vid bordet och snackade med Saga och Anton. Väldigt roande faktiskt (:

Sen blev det dags för att se resultatet, sköljde ur hårfärgen, fönade håret och vips här har vi en ny My. Inte längre blond, långt ifrån nu ska jag bara vänja mig vid de mörka håret men jag kan tycka att det är fint. Visserligen gör blixten lite på denna bilden men ungefär så som på bilden nedanför ser mitt hår ut nu.

Efter att jag var klar fixade Sandra till sig lite, vi käkade banankaka eller jag gjorde hon mosade mest sin på tallriken. Sen gick vi ut till våra bilar, vinkade hejdå sen körde jag hem och hon på äventyr (;



What do you think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0