Brrrrrrrr.

Klädde på mig mina vinterkläder o sånt sen visste jag inte vad jag skulle ha för skor på mig förän pappa sa "oh har du bulgarien kläderna på dig" så for jag fram till garderoben och letade fram mina moon boots. Dom är ju riktigt varma och nice'iga hehe..

Gick ut och ställde mig bland de andra som stod utanför grannarnas hus och väntade på dom att komma ut. Fick ett "My" från Håkan, vände mig om och splash där satt en snöboll i mitt öga. HAHA.. Sen vandrade vi vårt stora gäng till skolan och åkte lite pulka o sånt.

Jennie & Jag la oss på en hemmabyggd pulka och det gick inte så bra hon fick värsta snövågen i huvudet haha. Sen blev det lite snöbollskrig, mer pulka åkning sen drack vi varm choklad och snackade om ungdomsmottagningen och grejer..

Vi pallade inte sitta ute i kylan så himla länge så vi vandrade hem till mig och slängde oss i min säng och kollade på CSI, i och försig så hängde vi inte med i avsnittet så mycket då vi mer snackade om massa opassande ämnen istället. HAHA..

Nu ska vi dock gå över till Jennie och se ifall dom har kladdkaka eller något annat gott att kränga så på återseende ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0