Ett oväntat samtal.

Idag när jag och putte låg på soffan och kollade på film så ringde min mobil och det var ett 'hem'-nr och jag bara vem har 0431 så sa han Ängelholm, ja jag känner ingen där men jag svarade iallafall..

Så var den en man ifrån Morris som ringde för att berätta att dom hittat mitt id-kort i deras typ "lost-and-found" låda. Det var ju inte en dag för tidigt, haha. Jag blev ju av med de idkortet en gång i början av förra året när jag och Sandra blev en aning fulla. Typ där runt påsk var det för jag kommer ihåg att vår fyllechaffis körde över påskharen påvägen in till Ä-holm..

Lite roligt är de ju att kortet hamnade på Morris då vi inte va där. Men men nästa gång jag är i Ä-holm ska jag iallafall hämta mitt idkort så slipper jag gå ut med körkortet.. Ibland kan jag ju bli en aning full och tappa saker o sånt haha..

Nåväl, ganska så oväntat samtal iallafall (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0