Fredag hela dagen.

Idag är en sådan dag då jag vill göra något just för att det är fredag, vill inte ha dagen liggandes i sängen och kolla på film men ändå lockar det lite med film & godis eller något sånt. Jag orkar inte göra något, men ändå hade det inte varit fel med några cider i heller. Det är bra förvirrande när man vill ha två helt skilda saker.

Först ska jag iallafall tänka på middag, är ruskit sugen på lasagne och det började redan igårkväll. Så tror nog att jag ska ta bilen och köra ner till byn införskaffa mig lite mat & kanske något gott till kvällen ifall den skulle spenderas hemma framför en film eller fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0