Haft kvällsbesök.

Av ingen mindre än frugan, men det är lika roligt att ha henne här (: Vi började snacka, kolla runder på nätet lite, jag visade mitt vinnande bud på tradera och vi började kolla runder åt henne också, hittade en del saker budade på en sen gick vi från datorn.

Började kolla på en film men sen blev kl helt plötsligt några minuter i tio så vårt budade började på svettigt allvar för gud va vi hoppa och stutsade, försökte vinna grejerna till henne men utan framgång. Så hon fick gå besviken hem sen utan något vinnande bud. MEN vi kör nytt imorgonkväll eller kvällen efter det. För vi ska inte ge upp, du kommer få något fint right (;

Hon gick hem, jag kollade lite på tradera men nu ska jag slänga mig i sängen och kolla vidare på filmen vi startade förut. Den verkar riktigt bra de kommer väl en recension senare (; I know u love them haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0