Humör: Irretation.

Blev chili con carne till middag i vårt hus idag. På min lapp står det att unvika intag av starkmat vilket betyder att jag inte kan äta det. Plus att hade jag försökt hade de säkert inte gått ner ändå, så någon mat blir det inte för min del, kommer inte äta soppa en gång till för det mättar inte.

Tjat om barnmat, men hur mycket kommer de mätta? Precis nada. Dricker mitt c-vitamin vatten och ligger deppad i sängen , det är hur min lördag ser ut. Är stört hungrig men ska inte äta så nu ska jag starta filmer så jag inte behöver avända någon energi idag.

Tack & hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0