I have this feeling,

it's haunting me. I just can't help it.
I have to see you...

Näsan rinner fortfarande och tätt som tätt känner jag den där obehagliga känslan av att behöva nysa, värst är det när nysen inte vill komma fram..

Musiken strömmar ur högtalarna och jag vill fortfarande bara festa fastän att min mage gör ont av all läsk jag har kolpat i mig under kvällen. Ändå skriker den efter mer, som en drog är jag fast i coca cola träsket lite halvt ..

Putte är osocial och svarade inte på mitt sms så han har väl fullt upp på jobbet, vilket jag inte tror egentligen men kan väl inbilla mig det så att jag kan sova inatt (; höhö..

Sen sitter jag och fördriver tiden med att spela Bejeweled Blitz på FB går inte världsbäst men ligger ändå etta.. Ska snart ta min externa hårddisk från tvrummet och koppla in i datorn igen så jag har något att glo på inatt..

Vill ha så mycket just nu men inget finns till hands. Får nöja mig med mig själv och min förkylning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0