Im @ home.

Fick frukost hos Sandra bestående av ostfralla med baconost & ost på, mums! Sen hade jag sådan lyx att jag fick efterrätt efter de (; Kladdkaka med blåbär & hallon , ännu mer mums på de! Hihi.

Efter att vi ätit så hoppade vi in i Sandras bil och åkte hem till Frida där vi gjorde henne & Danne sälle ett tag, satt och snackade om gårdagen och sånna roliga saker. Sen blev klockan dags att köra hemåt, körde snabbt och fick ett sms av putte att dom stod i kö fortfarande och om dom inte kom med osv osv så fick jag en egoistisk tanke för några sekunder om hur kul det varit för mig om dom inte kommit med. Men sen suddade jag ut den tanken och hoppades att dom skulle få roligt istället. Vilket jag vet att dom kommer få!

Jävlar, nästa gång ska jag också med på en sån partykryssning för jag ville ju med magalufkryssningen 07 efter vi varit där men nej fick inte för pappa för de va fel hav sak båten åkte vid men nästa gång vem vet, kanske jag har turen att få shaka asset tillsammans med dom andra på båten? Who knows..

Nåväl nu sitter jag här hemma och vet inte riktigt vad som sker, men ska iaf alldeles strax tappa upp vatten och dränka min kropp i det. Fryser som en gnu..


Visst ser det väl gott ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0