Ingen mobil idag heller.

Åkte och plocka upp My i Örkelljunga, åkte inom donken och åt mat där sen gasen i botten till Väla. Gick till sportaffärerna då lillebror & My skulle ha skrillor. Gick till Telia för o vänta i en evighet för att få veta att mobilen fortfarande inte fanns så dom fick mitt nr så dom ska höra av sig. Tack slipper jag själv tänka på de så mycket, men vill gärna ha den typ nu nu nu..

Fick tag på skrillor tillslut och jag tröstade mig själv med att vi åkte in till Helsingborg och gick in på Gecko där jag typ fråga om det fanns tid för att pierca sig. Fick vänta en kvart tills dess att mer personal kom så vi gick in på buttricks så länge. Gick över, gick runder i affären o kolla smycken tills det var min tur.

My följde med mig in, väldigt bra stöd hon vände sig om dirr jag la mig på "sängen" .. Det stramade lite och tog längre tid än förväntat men annars så va de ingen biggie! Så jag blev iallafall glad att jag fick något med mig från vår lilla tripp..

Nu är det bara mobilen kvar och att slipa mina skrillor så även jag kan ta mig ut på isen och åka runt lite. Hade ju varit ganska bra om det hänt innan isen smälter och fåglarna kommer fram med sitt kvitter o blommorna blommar ut..

Sitter o fryser då jag dricker massa isvatten.. Brrrrrr kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0