Läskigt.

Inatt orkade jag inte se klart på filmen så jag bestämde mig för att för en gångsskull stänga ner datorn. Tryckte bara på knappen nere på datorn för det skulle gå snabbare la mig under täcket och datorn går igång igen.

Tänker inte så mycket på de utan går fram o stänger av igen, hinner inte ens till sängen föräns datorn startas igen och jag blir så rädd så jag dyker in med huvudet i sänggaveln. AJ. Lägger mig under täcket och hyperventilerar lite, väntar lite, tänder lampan och kryper fram till datorn igen.

Trycker på stäng av knappen, väntar, datorn startas så jag stänger av den en fjärde gång och väntar lite.. Datorn förblir avstängd..

Underligt mysterium men det är små läskigt att den startar sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0