Lördagen 23 Januari.

Då har fredagen passerat och den spenderade jag mesta delen tillsammans med Jennie. För under tiden jag fick i mig min älskade mat så kom hon över och vi kollade lite på Grey's Anatomy och snackade lite, gav henne nr o sånt sen skulle hon iväg och fixa en sak.

Hon kom tillbaka och vi satt mest och kollade vid datorn, lyssnade lite på musik och glodde runder sen begav vi oss över till henne och bädda hennes säng. Kollade youtube klipp på datorn, snackade, ut och rökade och kastade isbitar i marken. Vissa roar sig väldigt lätt & de ger glädje till max, hehe..

Sen gick jag hem och satte mig här med mina chips & dippen men blev inte själv länge för Jennie kom över för att fråga en sak sen stanna hon en liten stund och vi lyssnade igenom min nya musik. Fanns ju några bra låtar iallafall (:

Nu sitter jag här själv igen, lyssnar på musik och avnjuter mitt gotte och sköljer ner det med coca cola. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0