Mellan landning.

Åkte till Coop i Örkelljunga för att få tag på färg till håret, dom hade inte de jag ville ha så fick ta de som var närmast vill-ha-färgen helt enkelt. Körde till kronan och returnerade ett paket, inom donken och köpte en cheeseburgare till middag.

Sen gasen i botten hem till Sandra, åt min cheese'are sen började vi blanda färgen. Steg 1 har ni på bild där nere kanske jag skulle stannat på den där morotsfärgen? hahahahahah.

M: Jag råkade köpa fel färg så jag blev rödhårig :O
P: Allvar haha?
M: Ja );
P: Blev det inte fint då? :)
M: Nej jag ser hemsk ut );
(Detta va mitt lilla skämt till putte sen svarade han inte mig mer, tror han blev lite rädd haha).

Nåväl, under dö tiden så bakade vi banankaka med chokladsmak. Åt de senare när allt va klart, kletig och god men fick fan ont i magen alltså (;


passar ju verkligen väldigt bra till tröja (x


Kommentarer
Postat av: Omarion5294

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-05-30 @ 11:15:10
URL: http://omarion5294.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0