Min lillebror kan vara snäll,

när han själv vill.

Han var hemma en liten sväng innan han åkte tillbaka till Örkelljunga, han så gott som bor hos sin flickvän. Nåväl, jag skulle iallafall bara fråga han hur man formaterade om sin dator så jag aldrig gjort de själv och inte minns hur pappa gjorde sist (för de va väldigt längesen)..

Han förklarade hur det gick till och jag lyssnade.
M: Okej men då ber jag pappa om den skivan sen gör jag de idag.
L-B: Du kommer aldrig klara de.
M: Men schysst! Jag är faktiskt lite teknisk och kan installera spel själv.
L-B: Vem kan inte de?
M: Ååh, de kan väl inte va så svårt.
L-B: Vänta till helgen så gör jag det åt dig.

Se så snäll lillebror jag har, visst va väl inte så schysst att han tror jag inte skulle klara de men nu slipper jag ju allt jobb för han gör de åt mig (; Ibland förstår jag varför jag älskar han hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0