Onsdagen 20 Januari.

Godkväll allesammans.

Påvägen till Klipppan och vidare till Åstorp inatt hade snövädret avtagit, visserligen låg det oplogad snö på vägen men inte lika mycket snöade ner från himlen vilket jag kan säga 'tummen upp' på för jag ser så otroligt dåligt och blir bländad av mötande bilar. Måste byta vindrutetorkare på bilen och hoppas de hjälper..

Aja sen när vi kom hem till putte sa jag hej till Tobbe, de va ju längesen sist (; haha. Så kollade vi på film o serier hela natten. Putte lekte lite med musiken och jag låg på soffan, dom skulle lära mig spela cs men kl blev lite mycket så efter lite komedi gick vi och la oss istället.

Idag har varit en lugn dag och jag orkade inte köra och hämta telefonen idag, skulle kolla en sida på nätet först hade jag tänkt för att se ifall den mobilen jag hellre vill ha fanns där men de gjorde den inte så jag får nog åka till väla iallafall. Ett evigt rännande & velande på mig men iallafall , snart har jag väl äntligen den efterlängtade mobilen som jag nu velat ha i över en månadstid..

och snart är det minsann helg igen, tiden går fort när man har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0