Still awake.

Kom inte i säng när jag skrev, som vanligt, utan jag ugglade runder på nätet. Spelade lite spel på FB, fick iväg två jobbansöker och ugglade lite till, lyssnade på musik och letade filmer.

Tillslut kröp jag under täcket, spelade spel på min mobiltelefon och kollade på Grey's Anatomy, Despan och nu är Cougar town pausad och påväg mot sitt slut och efter de står filmen 'Julie & Julia' på tur. Kommer klart inte se klart filmen innan jag somnar, förhoppningsvis, men tänkte ändå starta den.

Nej klockan börjar bli riktigt mycket så nu ska jag stänga ner här, men först kommer ett inlägg till med mobilen på bild så ni får se hur min nya leksak ser ut (;

Tills vidare, sovgott & dröm söta drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0